Valuta: 
Kleding, schoenen en meer online kopen & bestellen
 

Verzenden & retouren

Verzending

Wij regelen het vervoer van onze zendingen en 4-7 dagen na verzending levering. Zodra de bestelling van ons bedrijf wordt verzonden, zullen we doorgaan met de projecten te volgen voor onze klanten. Als het pakket u en houden u op een veilige doorgang verkeersongeval, of na ontvangst van de zending kan het einde vertegenwoordigen, neem dan onmiddellijk contact met ons beschadigd.

Alle Versandzeitenund datum van ramingen beschikbaar zijn en dat is vanaf het geplande moment van aankoop, nooit. Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat uw relevante contactinformatie om het koeriersbedrijf wordt gestuurd. Indien nodig, omleiden zendingen en kosten, zijn voor uw rekening. U kunt uw online per koerier website afgeleverd volgen.

Wie accepteert behandeld door u alleen zal worden beschouwd als rechtmatige ontvanger van het per koerier geleverde product. Als er absoluut geen items voor alle legitieme ontvangers vonden hun weg naar de lokale mailbox, op voorwaarde dat de goederen terug te kunnen keren binnen vijf dagen, die kunnen worden verplaatst naar de leiding element, in dit geval, elke vorm van uw verantwoordelijkheden gerelateerde kosten.

Defecte producten

Het project zal worden beoordeeld door onze product teams om te controleren op artikelen als gevolg van de productie of materiaal, zal onze website hun rug, en zelfs gratis extra verzendkosten te vervangen. Onder geen enkele omstandigheid als defect worden beschouwd, niet in aanmerking komt als een terugkeer op basis van deze specifieke sector of terugbetaling.

* Alle internationale winst moet binnen 14 dagen na ontvangst van de aankoop op onze website worden geretourneerd.

* De klant betaalt Versandkostenfür internationale uitwisselingen (tenzij bracht onze schuld). De betaling van alle rechten, belastingen en vergoedingen voor geretourneerde artikelen is de verantwoordelijkheid van de klant.

Omschrijving weer

Volg de onderstaande instructies om een ​​item terug te keren: Stuur ons een e-mail naar een bepaald rendement is de eerste reden, zullen onze medewerkers u een afleveradres te geven. Uitpakken en ompakken van uw producten. Bevestig een briefje met de volgende informatie op:

* Naam registratiepagina.

* Bestellingsnummer.

* Geef de reden voor de terugkeer van de goederen.

* E-mail adres dat u gebruikt om in te loggen op de site.

Zorg ervoor dat je dit stuk papier en verpakkingen, en e-mail ons terug. Voer de tracking volume, wanneer u terug vervoerd. Is ingesteld om terug te keren voor de doorvoer van producten, nemen wij geen verantwoordelijkheid. Als u betrokken bent, raden wij u aan het product per aangetekende post te beoordelen en het bewijs van publicatie behouden.

Terug